Julstäääd

Ska fixa lite gardiner och tomtar idag, sätta upp stjärnor och ljusstakar  i fönstren :) Vart och jobbat sen måndag, så ska bli skönt att fixa lite hemma nu och imorgon är det julfest med jobbet som jag och Anton ska väg på :D Sen på söndag är det min tur att åka igen, så får se vad det blir att åka då. Gbg eller ngt säkert. Då måste man åka tidigt på fm, för att hinna ner före kvällen och då blir det en lugn lördag. Men blire typ Gävle, då kan jag dra i mej ngt litet iaf :)

Jag saknar mina vänner när jag är borta, jag vill träffa alla på engång nu!

Flash åker nog hem idag, har vart en mysvecka med henne :)


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0