Kallvatten.

Igår va jag hem till mamma och så förljde hon men mej till unghästen ;) Jag borstade och tränsade så vi gick en promenad i kylan, men det blrv för halt för henne utan skor så vi vände igen. Mamma började asgarva och pekade på en ardenner som sprang i haden brevid. "Vad ful han är! Vilken kort svans!" Jaha, men mamma dom ska ha sån kort svans :D Men hon tyckte han va så ful när han sprang iväg med så kort svans och så kan det vara :D
Häsade på Malin på megabyte en sväng också och vi åkte till rusta efter hon slutat och handlade lite, vart två ljusstakar till köket för min del. Kvällen blev framför tvn med min älskling :) <3

Idag vaknade jag tio, och kände att jag inte alls trivdes ensam i sängen så jag for upp och så kom Anton hem med bilen. Vi åkte och käkade, jag åt schnitzel :P
Gick en sväng på A&H, såg lite småsaker där som va mysiga :) Sen vart det rusta igen, fick med mej två sänbord hem i ek :p Ikväll blir det nog en biltur med älsk sen mysa :) <3

Lyssnade på nyheterna i bilen och vart så arg! De pratade om en högstadieklass som skulle ut på praktik och en utav eleverna, en invandrartjej vart nekad sin plats för den hade en helsvensk tjej fått. Och detta var ju diskriminering :o Men nu får det fan vara nog! Är det dirkriminering att hon hann först? Ojoj, jag säger då det!

era kommentarer


Lina skrev:

Haha japp! :p bilder och skit :p

skicka några bilder via mail du, skriv sen vad för färger du hellst vill ha.. hur du vill att din bild högst upp ska se ut osv.. :) och skriv i mailet då dina inloggninsuppgifter och så :) kramis!

2008-11-19 | 15:06:39
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0