Ledig.

Nu är vi bosatta på Bergsveden och det känns skönt att ha flyttat klart allt nu. Köpte det sista som fattades i Lördags på IKEA men glömde såklart hatt och skohylla xD Jag är inte nöjd med toaletten, men det skiter jag i. Köpte en ny toasits men då är ju toastolen för gammal med så den passade ju inte alls ): Får man sitta på en gulvit gammal insutten ring, usch att inte hyresgäster ska få nytt sånnt när de flyttar in utan att behöva tjata. Tack till Antns mamma och pappa som hjälpt oss så mkt med flytten!

Ja som rubriken säger är jag ledig idag. Åkte söndag förra veckan och kom hem i torsdags så är rätt skönt att vara ledig nu två dagar, hoppas jag. Jag älskar mitt jobb, skulle inte vilja köra ngt annat än extrabil nu känns det som. Man får se så mkt och så märker man att Sverige är så extremt lite. Va ner till Gbg i onsdags, och DET VAR JU INGET ! Går ju hur fort som helst att ta sej tvärs över landet ju. Men skönt är väl det och det är verkligen ashärligt att få se så mkt, jag som älskar Sverige :P Nu har jag sett lite av norrland och mkt av dalarna och skaraborg. Nu vill jag ner till småland :) Så hoppas på en körning dit nu i veckan, Östersund börjar bli tjatigt.

Blonderade utväxten igår med, men det blev inte så bra. Får väl bränna bort det gula som vanligt, bliiiiir så less. Vill ju ha lite slingor nu, typ blondin med ljusbruna slingor :) Massa slingor :D

Inflyttningsfesten i helgen blev ju lyckad, or not :D Vi va typ 7 st här men det räcker väl, träffade ju massa sen ute på Tranan :D Jag va lastbilsshaufför, så klart xD Och Lina min sötnos va Polis :D Älskling hade målat sej som sångaren i Misfits ;p Haha, va så mkt folk på tranan och så himla varmt att jag mådde asdåligt på slutet så jag måsta åka hem. Synd det, fr jag och Lina hade knappt vart ute och röjt ngt. men men vi ska väl uta snart igen och röjja satan som vanligt :)

Nu är jag hungrig och ska käka ngt, som Percy skulle sagt. Jag älskar den "människan" och han är en guten förebild.
Älskar dej Anton, du gör livet värt att leva baby <3

era kommentarer


Lina skrev:

Hihi.. :) Jaa, vi får ta och göra om det som sagt ;) hehe.. Röjja lite :p

2008-11-03 | 11:39:10
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0