Lördaag.

Jag och Anton sov till tolv idag, det är inte vanligt :P Brukar vara uppe tidigt annars men det var skönt att sova ut lite. Kan vara sjukan och allt jobb som kommer i efterhand. Är jag bättre imorrn ska jag ringa Kenth och höra ifall jag kan åka imorrn ist. Är min helg igentligen men eftersom jag blev sjuk tog han den och är jag pigg är det bättre jag åker eftersom det är min tur. Men som det känns idag är kroppen inte redo. Man tror att bara för att ma känner sej bättre så kan man stå på och jobba igen men det kommer väl ta om igen om jag gör det och sen vet jag inte hur länge jag blir borta om jag åker heller så. Men jag hoppas näsan ger sej snart för halsen är bra men hostan och snorandet sitter i ännu.

Malin och Millan kom hit en stund igår och kikade hur vi hade fått och så kom Maria med, hon fick körkort igår ! :) Lina va här med och så hängde vi på Anton ut på en åktur men for hem snart igen, var så trött. Men kul vare och halt med :P Kul med lite lek, tycker nog Anton med :D

Va till Flisan tidigare idag och det va mys :) Skulle igentligen vart ut och vandrat lite med henne men så fort man rör på sej kommer hostan och det river så i halsen så jag borstade bara och gav henne morötter :P Sen på hemvägen hände en liten olycka, jag körde på en hund och jag är verkligen ledsen men jag hann inte se när den sprang upp på vägen ):

Lugnt ikväll med, ska fjäska för Anton som kanske åker och köper lite mums sen :) Kolla på lite film och bara mysa ;) <3
Fliis

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0