kärlek till bilarna

jag och lina va till shamn på garaget träff igår, mkt folk och fina bilar! synd bara att det stog rätt mkt vanliga bilar på parkeringen. tycker nog att de till nästa år ska ha lite mer organiserat, typ ha ngn vid infarten som släpper ner stylade bilar och bilar med ljud. de andra kan stå där vi stog, på en parkering mitt emot. hittade lite ställen att ta kort på bilarna med, så sen när hennes manta blir klar, ska vi åka och ta fler kort :)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0