bilträff ikväll




va till runemo igår kväll och fixade med bilen, det tog sin tid. tänkte vaxa om men det behövdes inte, men blev en hel del putsande ändå. ska fortsätta putsandet idag för ikväll ska jag och lina till shamn på träff :)
men först ska familjen till syrran som fyllde år igår :p och appropå igår, så sa hon att jag skulle köpa en häst som va tillsalu. jag vaknade flera ggr inatt och kunde inte sluta tänka på det. det är verkligen en jättefin häst och jag är fruktansvärt sugen på henne. jag har alltid velat ha en stor skimmel, precis vad hon är. men jag har kanske inte råd ? längtar lite till anton får jobb, så man är två om att sköta räkningarna. måste bestämma mej snart!
på måndag ska jag klippa mej och färga håret. jag som inte klippt mej sen studenten och det var några år sen är skitnervös ! hoppas de kan fixa till det, isf beställer jag en ny tid direkt på måndag så det inte tar fyra år igen innan jag fixar till mej :)

era kommentarer


Lina skrev:

Hehe det var på tiden jaaa ;p hihi. Ska du klippa/färga nå nytt? :)

Vad roligt om du skaffar polle! :)

2009-04-25 | 10:00:51
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0