Valboo

Dåså har man vaknat till liv efter en mysig natt, kanske för att jag slapp vakna av att han snarkade osv ;) Ska iaf tll Valbo, kika lite med Natta. Inte så ofta man träffar henne, vi som va bästa vänner när vi var 13-14 år.
Det är deklarationstider nu och sj får man tillbaka femsiffrigt :D Jag och Anton har en liten gömma där vi lägger pengar vi får i present, blir kanske en resa ngn stans i höst :)
Va till Ulrika igår och där umgicks vi alla syskon plus att mamma och pappa kom också :) Sandra va också med :D och den lilla skrutten gjorde kullerbyttor för fullt, bara snart två år gamal. Det är inte illa :p Och hon älskar att städa. Tar Ullis fram damdugarn och börjar på går hon dit och tar den ifrån henne. Lika med moppen, den älskar hon :) Hon är så söt men förkyld. Jag va lite lat när hon va snorig så jag sa åt henne att hämta papper så jag slapp gå ;p Måste filma henne och spara så man kan kika på det senare för hon pratar så mkt nu. Kollade på nalle puh, då sitter hon och berättar för oss vad som händer. "heppa umpen ommer" "amla i" "ooooååh (när heffa klumpens mamma kommer och tiger svimmar : )" Hon kan sina filmer :p Hon är envis som satan så när mamma och pappa kom satte hon upp fingret stanna, stanna! Bara för att vara på viset liksom :p
Anton åker med klassen på studentkryssning idag, hoppas ni får det kul :) Jag har aldrig varit på ngn men det verkar väl ok, inte om man jämför med Färjan då, där äre väl mest strul :D Men så är det bara strulet det dom visar också :) Älskar dej plutten, du är underbar ;) <3

era kommentarer


Natta skrev:

Och det gör vi om efter vi fått skattepengarna :) ROLIGT!!

2009-04-23 | 22:41:58
bloggadress/url: http://natta.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0