vårpyssel

man blir lagomt sugen att pyssla i trädgården, den lilla vi har när solen skiner som idag :D vaknade strax före åtta i morse, och anton som börjar åtta låg fortfarande kvar i sängen. ajaj :) jag gick upp och tog medicinerna sen plockade jag fram gamla gardiner som jag satte upp ute på alltanen. måste låta de hänga där och se utifall jag kan ha så eller om jag ska göra på ngt annat vis. plockade även bort stenar som de gamla hyresgästerna lagt kring landen, fattar inte hur de kan tycka sånt är snyggt. bara till besvär, kan tänka mej grannarna hur de skrattade åt mej när jag konkade med stenarna i en bag och körde iväg dem med bilen. vart säkert 7 vändor, de var så tungt :D
tänkte åka och kika på lite saker till alltanen idag, får lön imorrn så idag kan jag spendera det jag har kvar :p det är så öppet, jag vill mer att det ska vara som ett mysigt rum. tänkte ev åka till glössbo och kika om de har några utemöbler, funderar på en soffa och två stolar, eller en hammock ist för soffan ? men så stor alltan har vi nog inte, men vi får se :)
ikväll ska anton spela på folkets hus med musikgruppen och jag ska förmodligen ta det lugnt. känner jag mej rätt kommer jag fixa med landen idag med, har en del lökar som ska flyttas. älskar dej anton, du är så vacker <3
vilken skitig tjej jag har! men i helgen får jag tvätta den iaf, då är det fjorton
dagar sedan jag vaxade :p


era kommentarer


Frida skrev:

Ooooo, Glössbo, där är det dyrt!!

2009-04-23 | 22:03:49
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
Lina skrev:

Yepps, ljumsken typ ;) hade dåligt ordföråd igår ;) kom inte på att det hette handled ens. :p haha.. för funderar på att göra en där också :)

2009-04-24 | 14:56:44
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Hehe aaa. :) Himla roligt. :) Tack gumman. :) Hehe aaa.. om du vill dit så (lr orkar) menar jag.. :p Vill du åka på ljudtävlingen också? Annars försöker jag ragga någon annan :p höhö.

2009-04-24 | 17:06:04
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Anonym skrev:

Vill du har 1 miljon gratis besökare till din blogg?

Klicka på länken här nedan och bli medlem så kanske du nån gång blir en storbloggare!





http://www.viraltrafik.se/?princessbling



Lycka till!

2009-04-24 | 22:50:01

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0