en helt vanlig torsdag

vilken härlig dag det vart. vaknade i morse av att jag va så pissnödig, upp på toan och sen hopp i sängen igen. hann bara blunda, då lyser det till på tlefon och jag kikar vad som hände. då står det snooze alarm avstängt. men hallå tänkte jag, ska den inte ringa. nä. den va tyst och alarmet knäpptes av. tur jag va vaken, måste vart ngn där uppe som sagt åt mej att vakna då jag vaknade för annars hade det blivit svårt att väcka mej, jag har ljudet av på nätterna :s måste skaffa en klockradio kanske ;)

apppropå härlig dag, det gick så bra att jobba :D har haft tifa framför mej halva tiden och vi satt och surrade om allt möjligt så dan gick för himla fort :) och nu sitter man hemma, påväg till edsbyn och smulan :) jag längtar så efter henne. ska bli så mysigt att få träffa henne igen :p ullis berättade att om hon får välja kläder sj så väljer hon oftast en skjorta jag gav henne i julklapp :D haha, det va ju bra hon gillade den :)

ikväll ska jag rida, efter två dagars uppehåll. känns också skönt :) nästa vecka blir det börja med bommar som sagt så får vi se vart vi hamnar sej.



era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0