Rubrik

Veee, jag har jobbat så mkt nu de senaste veckorna så har inte blivit  så mkt uppdat. på vargen BDB eller här.
Gick på helg igårkväll iaf, med 58 timmar i bagaget denna vecka :) De ni .. Anton va med mej och igår sov vi i Gävle sen blrv det en sväng till Sthlm, sen tillbaka fast vart mkt körning i Gävle på em så kom inte hem först halv elva ): Vart en lång och seg dag så skönt när de ringde och frågade ifall jag ville vara ledig idag :)
Vaknade iaf igår mosre vid 6 av att ngn bankade på lastbilen, jag öppnade dörren och fram rusade två utlänningar och frågade om jag hade ngn öl att sälja. Men stick här ifrån hade jag bara lust att skrika. Jävla idioter att inte ha ngn skam i kroppen. Ofta man har mage till att göra så, men jag blir inte ett dugg förånad. Vilket pack! Dagen räddades av att jag blev påmind av att Anton va med så vi somnade om igen :)

Vaknade av att Anton skulle till skolan i morse och jag satte mej här, lite skönt med tanke på att jag inte suttit här på ett tag :) Jag hoppas på att dagen blir mysig för jag har sett fram emot denna ledighet.

Älskar dej Anton, du är bäst <3

era kommentarer


Lina skrev:

Vad händer ikväll då pullan?! :)

2009-02-07 | 18:21:45
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0