Rubrik

Tur att Jenny velvet Pettersson inte hade cameltoe då, det störde mej inte alls. Jag koncentrerade mej enbart på låten, not :D Anton, du vet ju hur jag är att jag märker allt men vadå ? :D Jag kanske inte vill se men jag ser ändå, precis som han där uppe straffar mej ! Jag undrar om det kanske var tyget som var av lite tjockare typ så det kanske bara såg så ut men isf hoppas jag inte det blir mode nu bara för det :)
Jag orkar inte med att bara sitta tyst i soffan helt ensam så jag satte mej här ist och höjde lite så jag skulle höra bidragen ändå :p Hade ju hoppats på lite finare väder idag, men får hoppas lite inför morgondagen ist för då ska jag med Lina på tävling i Gävle :) Träffade Brenin idag och jag som saknat han så mkt visste inte rktigt hur jag skulle börja, men jag pussade på honom iaf. Får ju träffa honom hela dagen imorrn, ska börja att göra fläta i luggen hans imorrn bitti när jag kommer till stallet.
Jag längtar faktiskt lite till nästa helg för då ska Anton med ut, det händer ju så ofta menar jag ;) Och Lina den tönten ska till Gävle och vara snygg utan mej, det är inte coolt ! :p
Träffade Anna-Karin idag med när jag va till Edsbyn :) Elle jag åkte ju dit för att träffa henne och hälsa lite på Disa :p Va och träffa Natta en snabbis med :p

Älskar dej Anton, jag vill dela mina dagar här i livet med dej. Jag ska aldrig släppa taget, jag ska hålla din hand för evigt baby <3

era kommentarer


Anton skrev:

Jag går enbart ut för att Robins band ska spela :D Ingen annan anledning ! ;P Hah ;) Men Cameltoe är väll lite gulligt ändå ? :P Haha <3

2009-02-22 | 08:40:41
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0