Rubrik


Vart ledig idag så passade på att åka till stallet och böt lite ord med Disa, sötnosen. Sen åkte jag och hälsade på Anna-Karin och vi for till Bandy och käkade, eller hon kikade på medan jag åt :) Så hängde hon på till Bollnäs och så kom Carro. Var meningen att vi skulle åka på spökjakt men så kom vi på att vi kanske skulle se någon som hackade sej fram i taket så vi vågade oss inte in. Du skulle vart med Anton, då kanske vi hade kommit längre :)
Vet inget över morgondagen heller, så jag räknar med att de ringer för annars blir man bara stressad om de skulle  göra det och man inte är berädd på jobb. Som förra torsdagen när jag va påväg till Shamn för att hälsa på "skolan" där jag tog kortet. Då ringde de när jag var halvvägs och sa att bilen är klar om ca 4 timmar. Jaha, då måste jag vara hemma till 5 tänkte jag. Sen ringer kollegan och säger att han är i bollnäs om ca 1 timme. Då vart det lite brått, så jag var tvungen att åka tillbaka igen och jobba. Så är det väl jämt, men mamma brukar trösta mej och säga att du har ju jobb iaf, inte alla som har det i din ålder idag. Och så är det ju faktiskt  ...
Nu ska jag åka och hämta min snyggaste Anton, han är i Arbrå och spelar lite :P

era kommentarer


Anonym skrev:

Nej, vi måste åka dit igen och inte prata sånna där hemska saker innan :P

2009-01-13 | 21:26:38
"svärmor" skrev:

Kul bild! men se upp så hon inte är snabbare än dig

2009-01-13 | 22:53:45
Anton skrev:

Grrr ;p snyggaste bäbis <3 =)

2009-01-14 | 17:23:23
Jessika skrev:

Jadu svärmor, jag måste kanske vara det annars äter hon väl upp telefonen min :D

2009-01-15 | 19:32:53
Lina skrev:

Men puppan då.. :p Klart du kan det!! :) Bara att hänga på det! :) Kramis

2009-01-15 | 19:42:04
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Haha!! Är jag det?! ;) Vad guuulligt!! :p

2009-01-16 | 12:02:25
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0