Rubrik

Syster, jag, Michaela och Helena va till Krut tidigare och gud vad jag älskar den hästen, lilla hjärtat <3 "..jag lovar att han kommer lägga öronen bakåt när vi närmar oss hagen.." sa jag till syrran och jodå när vi kom närmare så la han ner dom :) Haha, sötnosen tror alltid man ska bli rädd för honom och lämna honom ifred :D Han va så mysig, och hjärtat visade han för oss med, mest ela tiden :) Han försökte som alltid plocka av oss mössorna den busungen :)
Jag vet inte riktigt om det kommer hända så mkt mer spec just ikväll. Anna-Karin har åkt till Härnösand, tur att det inte ligger så långt bort och hon kommer ju hem på fredag igen :) Nä nu ska jag kolla lite på tv sen kanske ut på en liten promenad. Tänkte att jag skulle ut i skogen med det verkar inte bli fullmåne och då är det så mörkt och trist där ute så det får väl bli bort mot Rabo kanske. Kör med Kenth iaf imorrn och på tisdag och det känns väl skönt, börjar på em nåt tag imorrn. Köra virke :D Jag skulle kunna fortsätta med det ett tag till men på onsdag äre väl lugnt igen så då blir man väl bortskickad ngn stans tänker jag väl. Haha, men jaja det är ju världens bästa jobb :D
Älskar dej Anton, du är så himla bäst. Jag vet inte vadjag ska ta mej till, du är mitt liv hetnos <3

era kommentarer


Anton skrev:

Och du är mitt, gulleplutt <3 ;)

2009-01-18 | 20:59:17
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/
Anna-Karin skrev:

ja, på fredag kommer jag hem igen :) ledig ihelgen?

2009-01-19 | 23:30:54
Jessika skrev:

Jag vet ju aldrig om jag är ledig eller inte ju :) Men på fredag vet jag så då får vi se :P

2009-01-20 | 10:32:45
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0