Rubrik

Vart en lugn dag i Edsbyn igår, myste med Sandra, mamma och pappa i soffan. Anton satt inne i gästrummet och spelade gitarr :) Va meningen att jag skulle kolla på Lina när hon red för Mattias men vi hade precis kommit och mamma skulle bjuda på mat så jag struntade i det.
Sen träffade jag Lina på kvällen :) Vi kollade på körslaget och sen tog vi en biltur. Malin va med då också och jag träffade Emma :)

Idag har det vart lugnt, behövde fylla kylskåp och skafferi så vi åkte och handlade tidigare och gjorde oss en varsin hamburgare när vi kom hem. Sen ska vi till Röste och käka mat vid fyra :P

Åker på jobb imorrn och som alltid vet jag ju inte vart eller hur länge så man packar med sej hamva hemmet, då är man säker xD

era kommentarer


Lina skrev:

Jo precis. Skit trökigt att det ska behöva vara så.. folk som kommer fram och frågar om vi är tillsammans och så?? Snälla.. :/

2009-01-25 | 17:12:25
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0