Storhelgerna över

Nu är storhelgerna i stort sätt över och det är så skönt och för övrigt hatar jag nyår :@ Händer ju aldrig ngt, alla ska supa bara! Malin kom hit och åt tacos med oss på kvällen sen åkte hon och jag till Shamn och kikade på fyverkerier med Lindha och Tony, Bella kom också :) Anton stannade hemma för hans kompis skulle höra av sej men gjorde det aldrig så han blev sj men skyll dej sj som inte hängde på oss :) Men du verkade ju ha mys här hemma med din snuskdokumentär ändå :D

Vart bilägare i veckan med så nu hr man förhoppningsvis att göra de lediga dagar man får i sommar :) Har somsagt beställt nya baklyktor och hittat fälgar jag vill ha men inte hittat ngn som säljer än. Baklyckan kanske får sej en omlackning, ska ta bort emblemen och så är det en liten rostbildning under lacken som ska bort. Har inte hittat annan rost än så länge, är ju svinkallt ute med så vill ju inte ligga under och leta heller :o

Vaknade i tisdagssmorse och var tokförkyld, igen :o Så låg hela onsdagen (förutom en stund på kvällen då) och hela dagen igår. va upp två ggr från soffan och hämtade alvedon och lite yoghurt och letade ett nummer till försäkringsbolaget. Ska gå och hälla upp lite yoghurt nu med och pilla i mej.

Älskar dej Anton, du är det bästa som finns här på jorden baby <3

era kommentarer


Lina skrev:

Hihi.. Rooooligt äre! ;D

2009-01-02 | 19:41:52
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Anton skrev:

Älskar dig ännu mera ;p hihihi och du är bättre =) <3

2009-01-04 | 12:15:33
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/
Sara skrev:

Kika gärna in i min blogg och följ den med bloglovin som du hittar under "SARA" i menyn om du gillar bloggen :))



Ha en fortsatt trevlig dag!

2009-01-04 | 14:06:51
bloggadress/url: http://sarasoderberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0