hästiis

i söndags va jag och emma till ett ställe utanför falun och kikade på häst åt mej :) en supersnygg kallblods vallack som jag hämtar nu på lördag :) så för oss blev det ingen röstning, har iaf ingen aning om vad det va röstning till så. är man inte insatt eller inte har ngn koll så ska man inte rösta heller tycker jag. politik är inte riktigt min grej :)

nu i veckan har jag fixat stall, hoppas vi ska trivas där för det va riktigt fint. högt i tak, full servic, fina ridvägar, inte långt bort alls och massa hästkompisar :) får bara hoppas de blir kompisar med, att de går bra ihop och så ;) hade ju tänkt åka på crusing i ljusdal då igentligen, men det blir inget av :D
har vart väg och köpt en ryktlåda och borstar idag. beställde ny sadel igår och blir att leta ett svettäcke senare då jag fått hem honom och ser vilken stl som passar bäst :)
nu ska jag äta, sen åker jag till jobbet och fixa lite med bilen :) älskar dej anton <33

era kommentarer


Frida skrev:

Att rösta blankt eller att inte rösta alls är inte riktigt samma sak...

2009-06-10 | 18:24:17
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0