midsommaraftons morgon

trodde man skulle vakna upp till sånt där hemstk ihållande regn som det va i söndags, när det blåste och regnet bara vräkte ner. men inte då, det är ganska behagligt i luften än så länge och inget regn :) så jag ska bara äta frukost sen åka till stallet och rida :p jag kan inget annat än längta efter honom när jag inte är där, han ser ut som ett litet troll när han kommer mot mej i hagen :) tilltuffsad och gosig. igår åkte jag och anton dit efter att jag jobbat, slutade åtta så jag tänkte att jag skulle slänga på honom regntäcket ifall det skulle regna idag. och gud vad han myste, man fick knappt gå från honom :) han nästan borrar in huvudet mellan armen och kroppen och där ska han stå och bli ompysslad tycker han :) hihi, sötnosen min <3 han börjar iaf mjukna på rätt bra nu, går även att göra halt och han fortfarande kröker på nacken. (annars brukar de köra upp huvudet när man tar mer i tygeln) men jag tränar i stort sett bara halter nu, går några steg och gör halt så han lär ju sej :) (jag gör inte så hela ritten, bara när jag får lust att träna, så blir kanske fyra-fem halter sen får han gå en bit igen :) han bär ju inte sej sj än såklart, men han har ju fattat grejen :) och han är otroligt arbetsvillig så jag tror han kommer bli riktigt rolig att jobba med :)
hej mitt troll ;)

era kommentarer


Lina skrev:

Hihi, du det pöpan ;)

2009-06-21 | 15:51:12
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0