nu är han äntligen min :)

nu är han äntligen min och jag har honom hemma :D han stod som ett ljus i transporten på hemvägen och backade så snällt ut när vi kom till stallet. det första han gjorde när han kom in i boxen var att mumsa i sej hö :) sen vart han rädd för vattenkoppen, den fräste när han kom åt tryckgrejen. men jag stoid där med honom ett tag så då drack han sen. får göra så några dagar, så han vet att det är där han ska dricka vatten från. tog ut honom på gången när jag lagt alla saker till rätta och borstade genom honom, han såg ut som ett lermonster :) imorrn åker jag dit på fm och kikar hur han har det ute med de andra sen åker jag dit på kvällen efter att vi vart på kusinträffen (på antons sida) och skrittar ut honom :) jag längtar redan om en idiot efter honom, han är så mysig. han vilade mulen i mina händer när jag hade honom på gången, så söt :) nu ska jag fixa med sadeln och tränset :) kan undra vart jag gjort av mina gamla träns och bett osv ? :s
älskar dej anton :) <333

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0