haltalotta

va till esbyn igår för att köpa kromade blinkerslampor och dioder men de hade bara dioderna, de andra skulle komma till veckan :) hade lite bråttom när jag köpt dom för skulle väg på jobb dirr så hann inte byta. men inatt när jag kom hem bytte jag, haha kunde inte hålla mej :p
fick reda på att det skulle vara en träff för golfar i falun den 16 maj innan träffen i borlänge, så kanske skulle pallra sej dit. om man vågar :o är ju inget spec med min bil, är säkert massa snygga golfisar där så kmmer jag, då blire pinsamt! :D
nä, nu ska jag åka och hälsa på disa som kom hem från ett återbesök på mälarkliniken igår. så nu står hon med en gipsad hov, stackars smulan ): ska duscha och äta med anton som precis kom hem före bara :)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0