hmm

har du ett dubbelgarage att låna mej ?  ooh, hade sånna planer i min fantasi om min bil idag när jag jobbade, lite svårt att släppa dem nu :)
sen äre två polare som haft inbrott i sina bilar inatt .. alltså vafan äre som är så j*vla svårt att förstå ? :@ är ni skyldig folk pengar ska ni väl för f*n inte sno andras saker ! det är ni själva som satt er i den sitsen ! vi som har jobb och kan unna oss fina saker, oss ska ni sno av. j*vla tattare, hoppas ni åker fast era j*vla idioter !
de har vart på min bil också, när jag jobbade natt. de hade tagit mina kromade ventilhattar, de kostar lixom 60:- nya. va f*n äre för j*vla idé att sno ? kul att åka omkring med sånnt man snott, nej jag skulle skämmas ögonen ur mej om jag hade barn som er.
dagens nyheter bjöd på två pedofiler, 60+ som åkt fast för att ha utnyttjat barn i tailand. alltså, har de inga egna barn eller vaddå ? tydligen inte, då skulle de nog förstå bättre ! tänk att det finns då folk åt allt. det går omkring lösa våldtäcksmän, varför inte sätta dem i koppel som hundar eller skära pungen av dem ? den ska de väl ändå inte få lyckan att ha användning för igen, eller ?
en man, 20 år våldtar en flicka, 15. han menar då med detta han precis gjjort att "när min dotter blir 15, då är det helt fritt fram alla snuckiga, perversa idooter att sätta på henne, jag bryr mej inte" eller ? :@ vad är det med sverige och straffutdelning ? våga ge hårdare straff, kanske sånt här minskar .. dumskallar och blinda, blåögda idioter !

era kommentarer


Anton skrev:

Det är fram med bössa som gäller :P

Kanske får åka omkring med min AK47 i bakluckan ;) Haha :) <3

2009-05-13 | 19:39:18
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0