sandviken crusing


igår va jag och malin på crusing i sandviken och när vi kommer dit vare så mkt folk att vi åkte och parkerade en sväng för att gå och kika ist. så när vi va påväg från bilen hör jag några killar ropa "hörru blondi, du har lyset på!" -"tack!" svarade jag och då skrek de "snygg golf du har!" haha, det är smickrande när folk säger så om min lilla älskling :)
sen när vi åkte igen och stod där i kön kom det fram en tjej och tog kort på henne, haha. det är massa gamla snygga bilar där, men pöpan skulle hon minsan ha med :p sen va ju lina där också och blixtrade med sin kamera, jag som trodde jag va värsta poppis, så vare bara hon :D haha, gullfia !
vart man inte stoppad av nuttis då ? yeah :) de vinkade in mej från kön in på en parkering. han va jätte trevlig och snäll ! inte ofta de är de faktiskt .. fick blåsa och visa körkort sen sa han
polis: man får inte åka med halvljus och dimljus som du gör, den kombinationen är olaglig
jag: fast det är inga dimljus, det är vanliga dioder, sånna jag har i parkeringsljusen
då kollade han och jag skojar inte om han ropade dit fyra till poliser. de stod där säkert tio min och bad mej blinka och lyste med ficklampa in i mina kromblinkers för att kolla om de va e märkta och de är de så de är lagliga. sen sa en av alla att de va lagliga så de vart inget och de va ju bra för nu vet jag ju till nästa gång man blir stoppad :) varför jag fick blinka va för att dioderna lyser hela tiden och de sitter i samma "håla" som blinkerslampan så de trodde inte att det skulle synas ifall jag blinkade men det gör det hur bra som helst.
va till frida idag och åt för hon fyllde 25 i onsdags så vi firade henne idag, köpte med mej ett par rosa solglasögon till signe men hon ville inte behålla dem på :p
idag då, ska jag väg och kika på en häst i mossbo med jennie. har i och för sej hittat en skitsnygg i hudik som jag är sugen på men hon har inte hört av sej så den kanske inte är kvar men jag ska ringa imorrn tänkte jag för då börjar jag på em. sen äre ju morsdag idag med, ska hem till mamma och fika lite senare :p

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0