Hotell scania, vart man vill

Det är lite kallt här i Boda utanför Falun ska jag säga dej ! Ska lasta virke imorrn, till Västerås. Därifrån drar jag hemöver med foder till bönderna i dalarna och hälsingland som vanligt då :)
Om man ändå kunde få köra det här, fast hemma. Det skulle kännas bra att få sova i sin egen säng, alltid. Men är man gravid och inte kan köra annat så får man ligga ute, offra sej för att inte få det tungt. Trivs ju med den här körningen, verkligen ! Men passen blir långa, likaså nätterna men man slipper tunga lyft iaf. Kom fram halv sex ikväll, får inget på flaket först halv 7 imorrnbitti. Tur man har datorn och alla dessa play (svt, tv4, tv3 osv.) att se på. Det kan få en att somna gott :)
En sak jag brukar göra när jag inte kan sova är att mysa med magen, känna efter sparkar :) Det är så mysigt när den rör sej, fast samtidigt känns det obehagligt. Som om man svalt en biljardkula som rullar omkring :)

Jag ska ta hem Peril också, (efter nyår nåt tag) eller låna ut honom till ngn annan. Kanske min morbrors fru i Granbo kan ta hem honom till sitt nordissto. Då blir han glad gubben min, haha ;)

Nä ett par nätter i lastbilen väntar !

Älskar dej Anton <333


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0