v18

dagarna bara går och jag blir bara tjockare och tjockare :) tänk vad jag kommer att sakna magen om ett år, nu är man ju aldrig sj, man har hela tiden sällskap av lillbäbisen <3
blir lite orolig när den inte rör sej men då kommer anton och lugnar mej med att den säkert sover, haha :) undrar vad det blir för ngt, vad man egentligen döper den till när den väl är ute. tjejnamn har vi ju men kommer det att vara en just sån när vi ser den för första gången ? jag vill ju ha den i min famn nu, se den krypa eller springa omkring. sitta och mysa med frukost, tända ljus och mysa ner sej i soffan med lite barnprogram :)

vi har lite planer på hur vi ska ha rummen eftersom vi bara har tre rum så flyttar vi antons dator ut hit till tvrummet och har vaggan här också brevid soffan, där kan den sova middag eller bara ligga och bli vaggad oså :) sen har vi spjälsängen i vårt rum där den sover om nätterna de första halvåret så får den flytta in i barnets rum sen, där vi har datarum nu :)
har lite planer om att tapetsera om där, tänkte mej svart och mörklila. men jag vet inte än, det blir isf mkt ljusläggning på väggar och i tavlor :) jag är ju lite annorlunda, och vad jag vet hatar anton rosa så då blev han nöjd också :p tänkte iaf försöka leta bommulstyg och sy ett eget sovset i ngn fin färg :)

edsbyns ridklubb är i behov av pengar, www.madebymadeleneeriksson kom med förslaget om att ha loppis där. så de ska ta upp det på styrelsemötet ikväll. isf kommer jag med nummer till bokning av bordsplats (priset för bordsplatsen går till klubben, det ni säljer för går ju till er sj :) sen blir det ev varvridning, fika i serveringen osv. så vill man baka lite och skänka till klubben så varsågod :).blogspot.com


era kommentarer


Lina skrev:

Vad skoj att börja planera och dona! :)

2009-11-10 | 22:25:09
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Caroline - Mamma till Tino <3 skrev:

Grattis :)

2009-11-11 | 11:49:01
bloggadress/url: http://misscaarooliine.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0