blandade känslor

nu är det iaf klart och bestämt. eftersom jag inte kommer kunna rida under graviliteten och inte hinna med honom så mkt alldeles efteråt ska jag låna ut honom på foder åt en tjej som hjälpt mej rida då jag inte hunnit nu under sommarn. hon går nytorp och kommer ha honom där, rida lektion om det går bra. han kan ju inte så mkt, men jag har lagt ner mkt tid så han är ju inte helt bakom flötet :p
går allt som planerat tar hon över honom i mitten av oktober och har honom ett år framöver till att börja med. jag hoppas de kommer trivas ihop så han kan vara kvar där med henne :)
känns såklart tungt att behöva lämna bort honom, men jag får ju tillbaka honom och det är ju bara en mil till arbrå så jag kan ju åka dit varje dag om jag vill :)
börjar kännas lite i magen nu, mår inget vidare alls. småäter hela tiden. eller ja, småäter låter ju inte så bra. det är ju inte så att jag äter kakor och sånt. har med mej mkt frukt, morötter och så när jag jobbr. äter jag för sällan mår jag dåligt så jag försäker äta mindre men oftare. då mår jag super :)

jobbar sista kvällen ikväll sen har jag semester två veckor :D kan lova att det blir mkr skogen och svampplockning då :) har längtat så mkt efter min sena semester, det kommer bli så skönt. springa omkring på stan ska jag göra också och köpa på mej lite varma tröjor inför vintern här :)

va till barnmorskan igår, hon gav oss 6 april, 7 månader kvar då alltså :) <3

era kommentarer


Helen skrev:

Stort GRATTIS till er! :) kram

2009-09-04 | 16:39:21
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Frida skrev:

Ja, det är ju verkligen en kanonbra grej!

2009-09-07 | 07:54:29
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0