valbo

igår åkte min morfar in på sjukhus, svårt med andningen. så mamma sa att vi inte skulle åka till valbo idag för de skulle hälsa på honom ist. men de ringde imorse och sa att det var en propp i lungan så det va inge allvarligt, de åker i veckan ist. så vi åkte till valbo idag. shoppade för nästan 2000, lite mkt för mej som inte har så mkt pengar men det är sällan man unnar sej ngr kläder :)

vart bla. detta till hästen. fodrat regntäcke, skydden i svart och ett par nya gummivävda tyglar. sen lite på ikea också, ett överkast i brunt eftersom vi har brunt och turkost i sovrummet. två plädar i grått, till soffan. två nya glas, två av de gamla har gått sönder så jag köpte de som fattades. vart även en stickad kofta, två långa stora linnen åt mej från ginatricot :)

imorrn ska jag se om det finns blommbollar till sovrummet, mörka i plast till krukorna på nattduksborden. sen mörka "stick" blommor i plast, som jag ska ha i turkosa vaser ovanför sängen. sen ska jag skriva ut kort och stoppa i ramar ovanför sängen. jag tror inte jag hinner med det imorrn men jaja :)

anton är i alfta nu, jag ska lägga mej i badet tror jag. iaf duscha, sen blir det tv !

 

 


era kommentarer


maria skrev:

vad myyysiiigt

2009-09-26 | 00:30:45
Lina skrev:

Häärligt! Så roligt med nya grejer till hästarna! :)

2009-09-26 | 11:32:51
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Patricia skrev:

I´m back in bízz! =)... fast på ny adress. Är oxå sjuuuukt shopping sugen men just nu går alla slantar till det nyrenoverade huset =) Så förvisso får jag snart köpa en massa sånt där kul som nya lakan och kuddar hihi. Allt bra annars med dig, häst och bil?! =)

2009-09-30 | 10:29:44
bloggadress/url: http://blogg.patriciaphoto.se/#home

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0