jaa

helgen har vart lugn, va till mary i fredags så kom hon hit igår också :) vi åt morötter med dipp och såg på ngn äcklig svampfilm ! den ska du inte se lina, då kommer du aldrig våga dej ut i skogen mer :p

vart lugnt med hästen ett tag då jag inte mått så bra om dagarna, men jag ska åka och köpa mej en lina och inspänningtyglar så jag kan börja med galoppen från marken eftersom det inte går så bra att smacka när man sitter på honom. snart flyttar han till arbrå också men jag tror att jag åker dit och linar honom på helgerna eftersom madde bor i edsbyn och åker hem om helgerna :)

idag har det inte blivit mkt gjort, klippt lite gräs, rivit långt gräs längs staketet och krattat upp småäpplena från backen ;) nu blire mat strax, kyckling med bambuskott, minimajs och sötsur sås :p

era kommentarer


Lina skrev:

Har hört att de är bra, många som gillar dem. Men som vanligt slår filmer aldrig böckerna.. Vilket är ju ganska förståligt.. ;p Jag längtar efter att se dem.. :)

2009-09-21 | 21:04:23
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Är det mig du pratar om förresten?? :p Uppe i inlägget?! :P

2009-09-21 | 22:09:33
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Hehe okeeej.. fasiken vad trevligt du ;p Nää, jag håller mig ifrån äckel filmer jag!!

2009-09-22 | 21:19:57
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Skicka hur du vill ha det då ;)

2009-09-23 | 11:03:38
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0