en vecka <3

mikaela är nu en vecka gammal, tiden går för fort ! man njuter så mkt av den tid man får med henne ! älskar då hon är vaken och ligger och kikar på en, då hon ammar och ser så nöjd och belåten ut, då hon sover så skönt. älskar verkligen allt som har med henne att göra v
min mamma och pappa är här, eller de åkte porecis för att käka. fick en overall och vantar till lillan av dem :) vi ska ut på en promenad sen, var ut en sväng med anton tidigare med. skönt att kunna vandra som folk igen men nu blir man påmind om sin goda kondition ;)
sitter och beställer/framkallar bilder på sötnosen och lite annat, lika bra att börja nu för annars kommer man aldrig igång och så går det flera månader så har man massa bilder på datorn bara. roligare att få hem och kunna sätta in i album, gammaldags kanske men roligare :)
väger för övrigt 99kg nu. så -17kg på en vecka, bara 14 kvar nu :) hoppas det fortsätter, lite till iaf ;)

era kommentarer


Emelie - Nybliven mamma till Wilma <3 skrev:

Sv:

Precis :) Fast nu efter så tycker jag inte att det är så roligt att titta på bilder när hon är alldeles nyfödd för då tänker jag bara att jag hade velat vara där med henne! Man blir nästan ledsen över de :(

2010-04-23 | 12:32:14
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Helen -BF 30 juli skrev:

haha -17 kg på en vecka låter helt galet, tänk om de kunde gå så bra innan man blev gravid då. Antingen var de sjukt mycket vätska eller så är det bevis på att kroppen förbränner mycket medan man ammar :)

Hoppas jag har lika tur efter att bebis kommit, vissa har ju jättesvårt att bli av med kilona. Undra hur mycket du har gått ned om en månad. Men känns som att de där sista 14 kilona är en liten flugskit i rymden nu när du tappat så mycket. Hoppas ni får en underbar helg med mycket fredagsmys <3

2010-04-23 | 13:41:41
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
micksan skrev:

Vilken lyx :-) Jag har stannat på 96 kg i några dagar. Hittills - 14 kg. Hoppas det fortsätter rasa mer så småningom. Har 21 kg kvar :O

2010-04-23 | 17:05:38
bloggadress/url: http://micksan.org/lillalyckan
micksan skrev:

Ah, jag började på 75 kg så dit ska jag. Sen vill jag ner till 68, men det får man väl ta senare. Först och främst ner till ickegravidvikten :) Är ju ändå hela 21 kg kvar dit så får se när man når målet.

2010-04-24 | 11:53:37
bloggadress/url: http://micksan.org/lillalyckan
Helen -BF 30 juli skrev:

okej, låter bra med en sådan snäll liten flicka :) hoppas ni får en trevlig kväll. :)

2010-04-24 | 19:08:44
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0