full fart :)

vart till älsklingspållen idag och som jag saknat honom ! han va så go och jag borstade genom honom, sprayade pälsglans i man och svans, kände genom benen och kikade så att skorna satt (vilket alla utom en gjorde) nu då han ridits så mkt. så nu blir han vilandes till den är påslagen, så han inte går omkring med en lös sko och får ont.

har även flängt omkring på bla. A&H och "nytt och begagnat". letat efter en ljuskrona som jag ska ha ovan för bordet ute på alltanen, sån jag kan ha blockljus i. såklart fanns bara sånna för långa levande ljus.

imorrn bär det av mot gävle för ett nytt ul, ny mätning/bedömning. lite smånervös ;) för såklart vill man inte bli igångsatt, då bebis inte är redo att komma ut. man vill lixom att den ska välja det sj.
och för mej är det ingen tävling om vem som får först eller vem det går snabbast/bäst för. jag känner ingen press på mej bara för att jag är beräknad att föda om 6 dagar, jag kan ju lika gärna få om tre veckor vilket jag inte har ngt emot egentligen. vore bara skönt att bli av med magen just nu :)
efter så här lång tid "fattar man" varför man är gravid i 40 veckor, det är för att man ska vara så himla less de sista veckorna att man inte ska oroa sej för förlossningen ;)

era kommentarer


Linda skrev:

Gud va söt han är :)

Hihi ja visst va det kul att få kort, man gör ju aldrig sånt nu när det finns internet, men jag tycker det är kul :)

2010-04-06 | 19:37:07
bloggadress/url: http://lillalinusen.blogg.se/
Annika skrev:

längtar tills den lilla kommer :) Anton lovade mig att skicka sms när bebisen var på väg . hehe. du kommer klara det gumman , det kommer gå bra (: <3

2010-04-06 | 19:57:33
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Madelene-gravid i vecka 39 <3 skrev:

helt rätt inställning!

nervös inför imorgon? jag är nervös för din skull :) haha

2010-04-06 | 21:43:06
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ - BF 25 april skrev:

Hoppas allting går super imorgon och jag håller tummarna för dig. Känner mig alldeles sprallig för er skull :) Och jag gillar din inställning! :D



Du får höra av dig så fort som möjligt imorgon om hur allting gått och så ^^ är så nyfiken så att jag sprängs :D

KRAM

2010-04-06 | 22:10:39
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0