hemfärd imorrn

doktorn va in och berättade att sänkan sjunker och att imorrn är sista dagen hon behandlas med medicin genom blodet, så då får vi åka hem på kvällen och fortsätta med medicin via munnen för att det här inte ska komma tillbaka :)
nu på em flyttar vi ner en våning till föräldrarvåningen, eftersom hon är bra nu så behöver vi inte vara kvar här uppe. och föräldrarvåning kanske ni undrar vad det är ? det är för oss som bor långt bort och inte har möjlighet att åka hem mellan medicineringarna :) skulle vara snyggt att åka från bollnäs hit två ggr/dag !

natten har vart lugn, de plockade bort sondslangen igårkväll eftersom min mjölk nu runnit till riktigt och hon käkar som ett monster ! blev sondmatning i och med att hon hade en infektion så de tyckte att ist för att låta henne kämpa för att få fram mjölk skulle hon få det hon behövde till hon blev starkare, (för er som undrar). så jag har kämpat med pump och nu ammar hon helt, klunkar som bara den ;D skönt att ha maten med sej !

just nu sover hon i vår säng, vi somnade där vid halv tolv så snart vaknar hon väl för lite emfika ;)
jag har packat ihop lite saker i kassar så vi kan flytta ner då anton kommer, och han borde vara här snart :) som jag saknat honom, men tur mickis är så snäll att man inte behöver mkt till avlastning ;p


era kommentarer


PUSSY SUGAR skrev:

Gud vad roligt att ni får komma hem, om inte annat väldigt skönt :) Äntligen påbörja det nya livet på riktigt ^^



Kram!

2010-04-20 | 14:40:21
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Helen -BF 30 juli skrev:

okej, skönt att ni får komma hem tidigare :) Måste vara skönt att få komma hem och bilda sig en vardag nu. :) kram

2010-04-20 | 18:02:37
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0