sista april

undrar vad man skulle gjort ikväll om inte lilla mikaela fanns ? :) alla kompisar ska festa och sj känner man inte alls ngn lust för det. skulle vara kul att rasta bilen med mina två älsklingar ikväll, kika på lite brasor och alldeles för fulla människor :)

mikaela är (det kanske är tidigt att skriva) vaken mkt på dagarna, käkar, tittar på oss och ler, bajsar, gråter, slumrar. ja, sånt som bebisar gör :) sen sover hon om nätterna, tre-fyra timmar mellan måltiderna. skönt ! synd för henne är dock att hon igår började åma efter maten, gråta och cykla i luften. så jag va ner på apoteket och käpte minifom, kanske det funkar vi får se. men inatt då hon åt var det då inga problem, somnade om direkt efteråt. vi får se hur dagen blir, just nu sover hon sedan en och en halvtimme tillbaka. passade på att lägga henne i vagnen då hon käkat och tog en promenad, blir två sånna/dag (duktigt :))

i dag ska jag ut och rida igen, hoppas mickis är snäll så jag kommer iväg bara. var ju ut i onsdags med, en 40 min tur bara men det va inte så bara för ngn som inte ridit på 5 månader och som fött barn för (då) 12 dagar sen :) gick hur som helst bra, ingen känning varken i de nedre delarna eller träningsvärk efteråt :p

nu ska jag klä av mej och krypa ner i sängen med en anton som snart sovit i 10 timmar ;') han va så snäll igår ! då hon vart vaken till och från mellan 8 på morgonen och 9 på kvällen så var jag lite småtrött, så då tog anton med henne ut på en promenad. (hon somnade dock hemma, men han tänkte att ifall hon skulle vakna så skulle iaf jag få sova lite) han gick och träffade en kompis och de stod och pratade till halv tolv. så tolv va han hemma med en (fortfarande) sovande mickis som fortsatte sova till halv två :)


era kommentarer


kicki skrev:

Vilka sötnosar o spec. lilla Mikaela förstås !!

2010-04-30 | 17:10:58
Tessan skrev:

Vad söt hon är Mikaela :) Kul att du kan rida igen. Förstår att du saknat det under graviditeten. Jag har också haft häst men sålde honom för 2 månader. Så nu rider jag bara någon gång ibland på tjejernas hästar här ute i stallet :) Det var då en söt häst du hade ialf. Du kanske undrar vem jag är nu men jag lyckades komma in på din blogg och sen känner ju min pojkvän Pär din Anton. hehe :) Hoppas allt är bra med er 3 annars :)

2010-04-30 | 17:24:09
bloggadress/url: http://[email protected]

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0