tranan, BM besök och shopping

igårkväll var vi ett gäng gravida brudar som träffades och åt på tranan, det var så trevligt men bilden som togs på oss alla bjuder inte jag på här i min blogg iaf för jag va fetast ;D haha.
vart en lång date, ca tre timmar ! massa prat och skratt. det vore kul om manb kunde fortsätta att ses även då man fått barn, va verkligen supertrevliga tjejer :)

imorse åkte jag och anton och tog ut hästarna innan jag for till BM för att kolla blodsockret och det låg på 4.7 då jag kom (på fastande mage), eftersom det var normalt fick jag dricka en sockerlösningn (äckliiiigt :S) och stanna två timmar för att sedan ta ännu ett prov. då låg det på 6.2 vilket var helt normalt (skulle inte ligga på mer än 12). så fick förklarat att det höga värdet igår berodde på att jag precis käkat frukost innan jag kom. skönt :)

efter BM besöket åkte jag och malin ner på stan, käkade en macka och vatten på krokanen sen bar det av till dollar och mobackes. på dollar inhandlade jag gossedjur som jag sytt fast på ett bommulsband, fäste dem i vaggan så länge :)
på mobackes köpte jag lite lökar som jag ska ha utanför dörren, på bron :) har även köpt fjädrar, som ska fästas på ris ute i korgarna som hänger på alltanen :)

men nu blir det vila och mys i soffan med babe ett tag <3

era kommentarer


Madelene skrev:

Naaw, vad gulligt! :D Handy-mama! :D

2010-04-01 | 15:09:04
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Helen BF 30 juli. skrev:

skönt att blodsockret var helt normalt. :) Kraam

2010-04-01 | 15:41:22
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Helen BF 30 juli. skrev:

haha vi får väl se :) Japp vi åker tidigt imorgon på utställning i sthlm :) Tävlingsnerverna börjar sätta in nu men förbereder mig med att baka en massa gott tills imorrn :) haha. kraam

2010-04-02 | 17:37:18
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Hanna skrev:

Nej jag har ingen aning om vad det blir!

Så det är spännande!



Vet du vad ni får?

2010-04-03 | 09:56:23
bloggadress/url: http://hannaclarsson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0