tuffingarna mina <3


vem är tuffast, pappa eller jag ? ;)

idag åker vi hem, men skruttis är fortfarande inskriven och ska behandlas
i fem dar till. ska bli mysigt att komma hem, finns lite mer att göra där, än här :)


era kommentarer


Annika skrev:

åh så mysigt :) <3

2010-04-21 | 14:04:40
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
PUSSY SUGAR skrev:

Jag är fullkomligt kär i bilden, fruktansvärt söt! :D Och som sagt, säg till när ni orkar med besök! :D Jag är så ivrig så det är inte klokt :) Kram

2010-04-21 | 16:21:37
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Emelie - Nybliven mamma till Wilma <3 skrev:

Sv:

Japp, tyvärr. Det gjorde så fruktansvärt ont i magen efter :/ och man missade så mycket tid med sin bebis, kunde inte gå upp och byta blöja eller något på typ 2 dygn.



Jaha okej. Jag blev också sondmatad när jag föddes de var därför jag undrade. Fast jag föddes i vecka 31, därför :)

Gud så skönt att mjölken kommit igång då, kommer ihåg att jag fick feber innan min kom igång.



Kul att ni har fått åka hem:) Lycka till med allt nu!!



2010-04-21 | 20:36:21
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Lisa skrev:

Jättefin bild!

Grattis till tösen!



Ha en bra helg!

2010-04-23 | 09:08:21
bloggadress/url: http://lisaihagen.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0