bf v39+6 idag

idag är dagen då min och antons lilla bebis ska komma ut, men den verkar helt ha
missat det
. den här dagen trodde man aldrig skulle komma, men ack så fort tiden gått.
jag saknar och kommer alltid minnas dagarna då man var alldeles "ny". då sparkarna kändes
som små små stötar och då man låg där i lastbilen ensam om kvällarna men hade ändå världens
finaste sällskap som rullade omkring där i magen v
nu sitter jag med just magen (som jag i och för sej alltid har med mej) 40 veckor senare, ute på
alltanen och myser i solen. tänk om h*n bara visste hur fint väder det är här utanför och tänk
bara om h*n visste hur mkt jag vill hålla om honom/henne v :)

vi är ngr som ska ha nu i april och det kan hända vem som när som så man sitter på helspänn ;D
jag och anton bf idag 12 april
hanna och magnus bf idag 12 april
sandra och johan bf idag 12 april
sandra och daniel bf idag 12 april (hon är förövrigt inne på bb, LYCKA TILL:))
madde och jimmy bf den 19 april
janni och mads bf den 19 april
jennipher bf den 25 april


era kommentarer


Elin skrev:

Hej! Tittade förbi här och såg att eran bebis jättesnart kommer titta ut!! Stort lycka till och hoppas att det inte gör såå himlans jätteont.. ;) Kram kram från Elin

2010-04-12 | 15:35:06
bloggadress/url: http://emartinsson.blogg.se/
Madelene-gravid i vecka 39 <3 skrev:

ja vart tog tiden vägen? :D

samma här, alla kommer ju få nu snart, så spännande! :D jag har kört på din taktik och slappat i solen :D

Hihi, nej vi åker ju tyvärr åt varsitt håll, men vore skoj om vi fick in samma datum iaf! ;D

2010-04-12 | 15:56:21
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Janni gravid i vecka 40 <3 skrev:

ooo snart snart snart!!



Så spännade att det är så nära och sen kan du rida igen! hihi!

kramar

2010-04-12 | 17:11:23
bloggadress/url: http://jhfashion.blogg.se/
Hanna skrev:

Jag tror du kommer få före mej! Jag tror jag kommer gå över långt och bli igångsatt.



Låter jobbigt med alla förvärkar. Jag känner INGENTING! Det är så lugnt i magen. Förutom det lilla livet som lever om. Är väl trångt för h*n nu!

2010-04-12 | 17:16:43
bloggadress/url: http://hannaclarsson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0