sussar sött


älskling sover lika skönt trots slang i näsan v 
anledningen till att hon nu blir sondmatad är för att hon kräks rätt mkt då hon får
tillägg och blir matat med kopp. hon får tillägg därför att hon behöver mat nu då hon
har en infektion som kräver henne på energi. annars brukar ju nyfödda i princip svälta
ett par, tre dagar innan mjölken i brösten runnit till. jag pumpar för fullt var tredje timme
så snart har jag mat åt henne sj :) hon är så van att få mkt mat direkt så då hon tuttar
på mej blir hon nästan hysterisk då det knappt kommer ngt. men lite får hon smaka då
hon är på humör och det jag pumpar ut blandas i de tillägg hon får var tredje timme :)
hon har kommit på en söt grej, som hon gör heeela tiden ;D har ni sett kattungen som
de kittlar på magen på youtube ? den som sträcker ut tassarna och klorna i luften ? :)
så gör hon då hon skvitter, så ligger hon brevid en och man rör sej eller hennes filt/täcke
slänger hon ut armarna och spretar till med fingrarna, i sömnen ;') hihi

ska lägga mej en stund nu, här brevid prinsessan som varvar med att ligga i sin egen och vår
säng. hon är så snäll och har sovit i stort sett hela dagen. pappa anton är ute på en promenad
i stora gävle stad så jag ska passa på att slumra ett tag innan vi ska käka ;p


era kommentarer


Frida skrev:

Haha sådär gjorde Signe med, sprätte till i sömnen :)

2010-04-18 | 18:30:58
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/
farmor skrev:

Åh, va skönt du ser ut att sova Mikaela! Idag har Signe varit här ett tag o då pratade vi om dig. När jag var ute o kratta så stog farfar i fönstret me en bild av dig "så du fick när farmor jobba". Kram

2010-04-18 | 19:42:04
farmor skrev:

aj då, se ramlade bort! Sov gott

2010-04-18 | 22:23:58
Louise skrev:

jätte söt! :D

2010-04-19 | 00:02:26
bloggadress/url: http://dockiidoc.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ - BF 25 april skrev:

Ja, jag hoppas verkligen också att jag får snart :) Är trött på att gå omkring och vänta nu ;D Vi får gosa allihopa sen när plutten är här :D

2010-04-19 | 08:52:54
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Farbror Johan & Sara skrev:

Vilken söt bild! Nu är vi tillbaks i sthlm så vi hann inte komma och hälsa på dej den här gången men om två veckor kommer vi upp igen och hoppas att få träffa dej lilla Mikaela. Då hoppas vi att du har blivit frisk och pigg igen!

Kram från Farbror & Sara

2010-04-19 | 09:21:38
Lina skrev:

Snutt!

2010-04-21 | 18:21:55
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0