utskriven från barnavdelningen

igår var vi till gävle på ett besök där de tog ett nytt blodprov och mickis sänka hade sjunkit och ligger nu efter den här behandlingen under åtta som normalt :) bad att få journalen hemskickad, så då ska jag skriva mer om hur vi haft det där åså.

allt eftersom hon blir piggare är hon vaken längre stunder och det är väl för underbart :)
nu har jag precis käkat frukost och anton håller på att klä på lilltjejen, vi ska ut på en promenad hon och jag :) sen ska jag ev. åka till hästen om hon nu somnar då vi är ute. längtar efter att få rida honom, ska snart göra mej ett försök att sitta upp :p


era kommentarer


Helen -BF 30 juli skrev:

tiden går rasande fort, på både gott och ont, har mycket kvar att förbereda men de ska vi nog hinna för längtan efter lilla smulan är så stor :) Tyckte också hon var med lik anton från början men nu dej :) hur går det sedan förlossningen och så, orkar du gå längre promenader eller känner du fortfarande av foglossning osv? kraam

2010-04-27 | 10:01:08
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Helen -BF 30 juli skrev:

okej, jo de är ju kanon att börja med smått och sedan arbeta upp promenaderna när ni orkar mera :) Kul de ska bli att se ert kort, du får lägga ut de här också för vi har inte ljusnan :) skönt för dej å sitta upp på hästryggen igen :) kram

2010-04-27 | 10:28:47
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Emelie - Nybliven mamma till Wilma <3 skrev:

Hon är så söt :D



sv: Ja, det hoppas jag! :)

2010-04-27 | 19:33:12
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0