v40 (39+0) idag ;) <3

jag har ju skrivit lite mer utifrån mej sj, hur jag känner mej och bebis där inne då jag gått in i ny vecka. så jag fortsätter väl med det då :)

jag:
*magen är inte så rund längre, utan knölig. bebisen är stor och får väl knappt plats där inne längre ;D
*kisspauser per natt blir ungefär 1-2 st
*vaknar alltid då jag ska vända mej, (kan knappt ligga på samma sida en timme i sträck utan att få ont i höften) ibland använder jag anton som draghjälp då jag ska ta mej "längre in" i sängen ;)
*just inatt vaknade jag vid halv fem (kanske) av att jag hade värk i ryggen/mage och får det fortfarande men de kommer lite som de vill och är inte obehagliga alls (skönt att kroppen förbereder sej, inte långt kvar nu :))
*svullen lite överallt, som vanligt. och det gör mej ju mer eller mindre rörlig. vissa dagar går det hur bra som helst medan jag vissa dagar blir näst intill bara soffliggandes
* jag är rätt trött och slut om dagarna, så nu kanske man ska kaloriladda med godis och smaskig, onyttig mat ;)

bebis:
*det är rätt lugnt där inne om dagarna, går inte så bra att sträcka på sej men försöka (så det känns som om h*n ska trycka ut halva sej) duger ju ;p
*h*n är rätt duktig på att hicka också, gärna då jag precis satt mej för att käka eller då jag lagt mej för att vila ;)

era kommentarer


Frida skrev:

Signe hickade också jättemycket i magen, och det fortsatte hon med när hon kom ut :) Hoppas allt går bra imorgon!

2010-04-06 | 20:20:51
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0