bollnäscrusing

VILKEN UNDERBAR och lyckad kväll det blev igår med victoria, victiora och hanna ! :) först träff vid coop, där vi träffade en massa folk. bla, malin och jocke. sen mat på max och vidare på crusing ! ställde bilen och gick, träffade en heel del folk och blev kvar heeeeela natten. stod på stadshusparkeringen och viadukten och kikade, sen blev det träff igen och race. audi vs bmw (audin hade iaf dryga 800hk, tror bmw hade ngt liknande) bmw fick branog mkt pisk iaf :) sen hanns det med ett till race mellan audin och en nissan ngt, audin vann igen ;) kom nog inte hem först halv tre eller ngt, nice :)
funderar även på rättvik i veckan, ngn som vill med så hör av er :)


era kommentarer


Jossan skrev:

Jag vill dit men har ju Lillkillen också ja :p

2010-08-01 | 21:16:23
bloggadress/url: http://jossanlennartsson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0