den jag älskar allra mest

nu då jag ändå är i farten och skriver om ngt man älskar så mkt att man inte kan förstå så ska jag skriva ner ngr rader om min älskade och underbara dotter, tycker inte jag ger henne så mkt plats i den här bloggen. men jag väljer att inte göra det dels för att jag vet att andra som inte har barn inte tycker det är så kul att läsa om hur ens barn är och hur mkt de skiter osv. sen dels för att jag har intressen som jag nästan bara kan utöva på sommaren, så nu under sommaren blir det mest prat/tjat om bilar åså :) så jag brukar nöja mej med att lägga upp bilder på henne, det tycker iaf nästan alla är kul att se :) sen skriva ner lite saker för min egen skull..

innan hennes hjärta slog sitt allra första slag var jag en fri människa som inte hade en aning om hur mitt liv skulle se ut i framtiden. men då jag fick reda på att jag skulle bli mamma, vändes hela min värld upp och ner. jag fick genomsöka varenda litet tomrum i vardagen och se om jag fick plats med ngt mer. så snart jag insett och accepterat förstod jag verkligen, det kunde inte blir mer underbart. jag började planera mina dagar, längta efter ngt jag egentligen inte ens viste vad det var för ngt. ibland längtade man så mkt att man knappt kunde tänka på ngt annat. allt vände verkligen till det bättre, trotts att jag inte hade det sämre innan. men man kan inte förklara, det blir helt enkelt bara bättre på ngt vis och man förstår inte vad man levde för innan. nu lever man för ngt som är så stort och fint, man är verkligen till nytta och viktig för iaf EN person. EN person kommer aldrig vilja vara utan mej, det är iaf så man tror ;) hon kommer alltid vara en del av mej och jag kommer alltid bära med mej henne vad som än händer. mikaela är mitt allt, mitt hjärta slår för henne och det är henne jag älskar mest av allt som jag någonsin kommer möta. inget kan ta henne från mej, hennes framtid ligger i mina händer och jag ska ge henne allt det bästa tills den dagen hon sj kan fatta beslut och jag kan bara hoppas slumpen är på hennes sida.
jag menar, det finns droger och fyllon som kör fast de inte borde. jag hoppas verkligen inte hon hamnar bland "fel" människor, för det är verkligen hur lätt som helst att trilla dit. de som är religösa ber för dom de håller varmt om hjärtat, jag kan bara hoppas hon gör sitt bästa. älskade barn <3

era kommentarer


sara - mamma till wilda skrev:

Men åh så söööööt

2010-08-09 | 22:37:55
bloggadress/url: http://saratilling.devote.se
Madelene & Vincent skrev:

<3

2010-08-09 | 23:26:27
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
sara - mamma till wilda skrev:

Är ni stora? Eller varför var hon en sån bjässe hihihi

2010-08-10 | 08:07:10
bloggadress/url: http://saratilling.devote.se
Emelie - ensamstående mamma till Wilma skrev:

men åh, sötunge :D

2010-08-10 | 16:43:46
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0