första ridturen :)


då pållen min fick skor på sej i måndags var mikaela med och fick sitta på moster jennies stoooora disa :)
jag har sagt åt mej sj att det blir ingen häst till henne först hon kan sköta den sj och det står jag fast för, jag har en egen som kommer få alldeles för mkt uppmärksamhet då jag börjar jobba igen. men det tar vi då, nu jobbar jag inte och har hur mkt tid jag vill med honom ;p

era kommentarer


♥ mikaela skrev:

Hmm, vad gör jag? Är mest med Elsa känns det som, haha. :) Men jag gillar ju design och sånt, pysselgrejer - haha. Ska ju börja plugga till grafisk designer, annars gör jag inte så jättemycket, lagar mat, motionerar - är väl rätt tråkig. ;) Haha. Blir mest familj och vänner. :)

Okej, det bästa jag har gjort är att ha sagt upp mig från Teleperformance, de är tyvärr världens sämsta arbetsgivare - men det duger väl om man inte har något annat för sig, de flesta jag känner har sagt upp sig nu :P

Kram

2010-08-04 | 09:57:17
bloggadress/url: http://ingamikaela.se
sara - mamma till wilda skrev:

Men åh, tack så mycket =) Smickrad



Bor i Skåne med min man och vår dotter. Just nu mammaledig, men börjar plugga till hösten 2011



Själv då?

2010-08-04 | 12:42:55
bloggadress/url: http://saratilling.devote.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0