ljusdal

igår var jag och malin till ljusdal, det var en massa fina bilar där. dock massa otvättade och repiga svenssons till en början men sen så tog det sej :) men efter tre timmar, var av två i spöregn fick vi nog och drog hemåt.



och poliserna ja dom var ju som alltid i ljusdal, lite för med ! det förstör stämningen så ngt otriligt :@ åkte och bötfällde en massa för småsaker. de verkligen letar efter fel ist för att vänta på dem, suck. poliser borde ansträ'nga sej efter att få människor att respektera dem, för man har verkligen ingen respekt för dem längre och det kan de poliser som ska leka tuff ta på sej.

ikväll hade jag tänkt åka och rida, ska testa ännu en sadel. den jag lånade i torsdags var alldeles för trång över manken. kan vara för att det var vid bom på den, då den kom för långt ner på ryggen. den här sitter iaf bra, så jag ska bara testrida den så slår jag väl till om den känns ok åså :)

era kommentarer


helen gravid v35 skrev:

det tycker jag ni gör rätt i :) <3

2010-06-20 | 18:21:46
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
MalinKalin skrev:

Fan det där skulle man ju ha varit på! Synd att man inte visste det :P

2010-06-22 | 18:33:34
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0