fredag

efter att ha sovit liite på soffan blev det en lunch, (mos med köttfärssås) innan maria kom förbi med tindra :) vi åkte till min pålle sen hem igen för att smaka liite på mina muffins och dricka saft ;p
nu har mamma och pappa precis åkte härifrån, efter att vi smaskat i oss en mindre lyckad fläskfilé med hemklyftpotatis och beasås :) eller köttet va gott, men det brukar vara godare, fuskade lite med soyan!

jaja, nu är det fredagkväll. verkligen supertråkigt, anton är nämligen inte hemma så jag sitter här helt sj :o är bajsdålig på att roa mej sj, vet lixom inte vad man hittar på längre ? skulle sitta fint med en liten biltur och kika på lite hur eller bara snacka men ja, vem mer delar det intresset med mej.

puss, sova är skööönt ! älskar dej anton <3


era kommentarer


VevveKarlsson skrev:

Nej, jag blev ju inskriven den 7 dec, och sedan har jag inte fått kommit dit. HelenM.blogg.se skrev att det är landstingen som beslutat att vi gravida inte får komma dit oftare sedan de tog bort UL & allt från Bollnäs :S Hon ska heller inte dit förrän i v25 (24 fulla), och blev inskriven i v9. Men när dom säger åt en att börja med järntabletter så tycker jag man borde få komma på koll efter 1-2mån för att se om just den sorten funkar. Men men.. Jo, Karin var mycket bättre idag när jag träffade henne. Hon har inte varit så trevlig de andra gångerna och verkat som att hon haft noll koll, men idag gjorde hon framsteg hos mig :)

2010-03-13 | 00:10:56
bloggadress/url: http://vevvekarlsson.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

jag börjar med din design ikväll, nu tänkte jag vårstäda huset :D

2010-03-13 | 13:51:28
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
helen skrev:

Haha, jo de är otroligt vad brösten växer :) Undra hur mycket man får behålla sen eller om de bara bli slappa påsar :)

2010-03-13 | 22:05:55
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0