fullt ös hela dan

idag har det vart full rulle, så nu är jag pisstrött ! höll på att somna på föräldrargruppen, ja vi hade sån idag med och det va sista gången innan vi alla ska ha barn. blir väl till å träffas efter alla fått med :)

fixade iaf med försäkringskassan idag, skickade in pappren om föräldrarpenning och fick reda på varför jag inte fått havandeskapspengarna för denna månad ännu -därför att de betalades tydligen ut den 25-26)
sen vart det en sväng till edsbyn, för att åter igen visa upp pöpis för grabbarna på bilprovningen (där jag knappt höll på att ta mej in, knastrade och tog i en hel del så jag fick åka in via en annan port ist :) men allt såg fint ut sa de så nu är hon körbar i ett helt år till !
efter besöket där åkte jag till mamma och pappa där syster och tindra var. vi drog efter lite prat och mat vidare mot bollnäs med ulrika och smulan för att hälsa på morfar. han är en riktig gullegubbe, över 90 år ;)

nu är vi nyss hemkomna från föräldrargruppen, som sagt och jag har precis hängt två maskiner med nytvättade bebiskläder i stl; 50-56 :)
packade in och sorterade massa i byrån igår, la även undan en hel pappersica kasse med sånt jag fått låna men inte gillade så mkt. de kan ju åka fram ifall de skulle behövas vilket jag inte tror, med tanke på att yttligare två maskiner här i vardagsrummet ska ner i den imorrn :) undrar jag hur länge bebisen kan ha den stl, och hur mkt av det vi har den kommer hinna använda :D

ikväll blir det bara lugnt i soffan, en dusch ska hinnas med också om det inte får vänta till imorrn !

era kommentarer


helen skrev:

undra hur mycket man behöver köpa i strl 50 egentligen. svårt att veta om man får en liten eller stor bebis :) skönt att de redde ut sig med fk och att ni får pengar 25-26 istället.

2010-03-22 | 20:26:12
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Frida skrev:

50 växer de ur jättesnabbt, om de får i sig bra med mat och inte är en väldigt liten bebis när de föds. Om er bebis är så stor som bm tror så kan ni nog satsa på 56 rakt av :)

2010-03-22 | 20:32:36
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0