gävle på UL v37+6

gick bra på ultraljudetidag, var mysigt att få se sin "lilla" bebis igen :)
bm sa att allt såg fint ut och att jag inte går och bär på för mkt fortervatten utan en stor bebis. "det vita man ser är lixom fett kring magen, så ni har en liten mullig en där inne" ;p
hon undrade hur mkt jag och mina syskon vägt och min mamma har haft fyra snabba och fina förlossningar med stora barn. jag vägde ju 4880g och var 56cm lång, då sa hon att det är väl meningen er familj ska föda stora barn bara :) 
hade ingen äggvita i urinen idag heller, så nu hoppas jag innerligt att svullnaden går ner lite och att äggvitan håller sej borta!

härligt att höra att man har en stor och fin bebis iaf och vi ska tillbaka och göra en till mätning den 7 april, alltså fem dagar innan vårt bf datum. och har bebis ökat mkt i vikt då blir jag ev. igångsatt, annars om den ligger stilla så får jag vänta ut tiden och föda då det är dags helt enkelt :)

era kommentarer


Madelene skrev:

Gud vad skönt att allt gick bra, vilken lättnad för er! :D

2010-03-29 | 14:09:16
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
deniz skrev:

Men shiiiit, snacka om att du var en stor bebbe :D hehe...



Kram!

2010-03-29 | 14:25:40
bloggadress/url: http://denizfryksell.bloggplatsen.se
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

Åh jag är så nyfiken, vill att eran bebbe bara ska ploppa ut nu :) Skönt dessutom att allting såg bra ut för er och lillen! ^^

2010-03-29 | 15:17:07
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Anonym skrev:

Hur mycket vägde bebisen? :D

2010-03-29 | 17:20:22
Sara, Mamma till Joline <3 skrev:

Jag var också stor när jag föddes (5490gram & 57cm) men ändå så var Joline "normal" eller va man ska säga 3190gram och 51cm :p trodde att jag skulle få en jätte bebis efter som att jag hade en stor mage :p

2010-04-04 | 19:13:10
bloggadress/url: http://saraelinmarie.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0