idag, än så länge;

*gå på försäkringskassan
-fråga varför jag inte fått mina peningar ännu
-fråga över föräldrarpenning
*åka till edsbyn
-för ombes.kontroll

för övrigt så vart jag på väldigt dåligt humör i morse efter att ha frågat anton om han fått sina pengar denna månad och för över dem till mej. "ja det tror jag" tror, tänkte jag. "men har han för över till mej ? jag måste kolla" jo det hade han men inte sagt ngt så jag (för ca två veckor sen) "vad är det här för pengar som kommit in på mitt konto ? jag ska ju bara ha 700 kvar och nu har jag över 3000" vi satt och klurade på vad de kunde komma ifrån och jag som för över från vårt sparkonto lite nu och då sa att det måste nog vara därifrån, jag kanske fört över då jag skulle handla ngt spec.?
men ne, nu idag kom anton på att de va hans pengar/lön han fört över. (sagt åt honom att märka överföringen med antons lön eller ngt liknande, vilket han inte gjort) så nu har vi inga pengar alls kvar på sparkontot, (förutom hans lön då, som tur var!) jag som köpte saker till bilen i godan ro och tänkt "vi har ju iaf över 3000 kvar efter det" men ne-e, de 3000 som är kvar är en del av denna månads lön så jaha, där sket det sej och jag har inte fått pengar för denna månad från försäkringskassan heller/havandeskapspenningen. skulle fått det den 20 tror jag ? men de hade inte kommit in idag heller så nu måste jag snabba mej dit då de öppnar så jag inte kommer efter med betalningar denna månad ifall de som alltid strulat till det.
blä, pengar förvirrar mej och får mej må dåligt ! känns som om jag måste fixa och tänka på precis allt "tråkigt" sj .....


era kommentarer


PUSSY SUGAR skrev:

Pengar ska alltid krångla, det är så tråkigt! Sen så är det ju inte roligt att FK alltid är inkompetenta! ><

2010-03-22 | 11:21:16
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
Madelene skrev:

Fick ingen hjälp alls sist jag var dit, personalen suger!

Däremot finns det en info. träff om föräldrapenning nu på ondag 15.30 som du kan anmäla dig till..



Sprid denna info om du kommer på någon rolig tjockis! ;)

Nu på onsdag runt 13.30 tänker vi försöka dra ihop alla gravida och träffas över en fika på Enjoy. (Gamla Normans) Där finns det soffor vi kan sitta skönt i och kika på folk samtidigt! ;) Vore skoj att lära känna varandra och prata med andra kvinnor som verkligen förstår hur det är att vara gravid! :) Sen kommer vi ju troligvis att springa på varandra massvis med ggr när bebisarna kikat ut, så varför inte lära känna varandra redan nu? :D

Sprida denna info vidare till alla preggon ni känner! :D

2010-03-22 | 11:23:29
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0