sportlov, inte för pållarna

HEJ ! snutt fick skor på sej igår och vad fint det blev :) men så spänd han blir då hovslagarn håller på, det är precis som om han fått massa stryk förut för han står verkligen och skakar, stackarn.

det kom lite sthlms bekanta till karin igårmorse som ska bo ute i stugan OCH som ska mysa med min pålle ! igår då jag kom dit och skulle mocka innan hovslgaran kom så hade de tagit i alla tre hästarna och stod och myste :) han bara njöt, bara jag som pysslar med honom annars och det är inte så mkt jag kan göra så igår mådde han nog som en prins snutten min ;) <3

idag skulle de ut och rida. vet inte riktigt hur jag ska känna inför detta då han verkligen är som ett krutpaket, monster, ja jag vet inte vad man ska kalla honom just nu. han har lixom stått sedan före jul så han lär ju blir helt galen :D men han är ju inte dum precis så det kommer nog gå bra. kommer bara bli en aniiiiiiiing pigg och småresa sej som vanligt ;)

nu längtar jag ännu mer till jag kan rida igen, komma igång och börja hoppa. (kanske blått en dröm, med tanke på lill*n som snart kommer)


era kommentarer


Annika skrev:

Det får vi absolut göra :D

2010-03-02 | 11:02:19
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0