uppdat. efter helgen :)

i fredags va jag ut till hästen och gjorde ordning där men kände mej så uttråkad och eftersom jag längtar efter lastbilarna så ringde jag stefan som va i edsbyn och körde snö för dagen. jag åkte upp och åkte med ett par svängar, det va mysigt att sitta i en stor söt lastbil igen :)
kom hem typ halv fem, då käkade jag, anton och hellsén kyckling nuggets och ris med sötsursås sen drog vi till lokalen där dk väntade. jag skjutsa dem till sandviken där sista gången av rockkarusellen gick och det gick bra, fast alla drog typ så det va inte så stor publik direkt.
men bebis skötte sej snyggt och va snygg bakom trummorna ;) <3

lördagen spenderades i gävle med mamma och pappa. va först ut på biltema där jag skulle köpa en permanentpenna att måla suffletten med. drog vidare ut till valbo där vi besökte hm, gina och ikea :)
vart lite småshopping, en stickad klänning och mössor till bebis på hm. leopard strumpbyxor (helsvarta med leopard "mönster/ringar"), ett långt stort svart linne och ett par trosor från gina. hittade för övrigt en skitsnygg lång huvtröja där, men jag är lite för stor för den nu ): på ikea blev det lite smått och gått både till oss själva, bebis och barnrummet. ja, ni vet hur mkt plock som slinker i då man springer runt där och ändå gick vi bara på nedre plan då jag inte är sådär jätterörlig av mej just nu :p
på kvällen då jag kommit hem åså, dök jimmy och tommy upp. de drack kaffe och rökte ett par ggr med anton sen vart det beck på 4+ och då slog jag omkull mej. somnade till en stund för att sedan vakna igen och var då skithungrig. leverpastejmackor med mjölk fick avsluta min kväll.

idag söndag, har jag vart ut till pållen. mockat ur rejält och fyllt med ny strö så nu har han det branog mysigt. inatt iaf :) anton är borta och spelar med ngn och här sitter jag. hungrig och väntar på att han ska komma tillbaka så vi kan käka vår annars fredagsmat, fläskfilé med hemgjord klyftpotatis :)


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0