v36 (35+0) <3

som vanligt går jag över i ny vecka på tisdagar och nu är vi snart framme, bara en liten bit kvar. magen sjunker mer för varje vecka och det känns väl skönt att det händer ngt :)
gravid i v35+0 
-livmodern som normalt (ej gravid) är mindre än en knytnäve är nu som störst, min sträcker sej dryga 34cm ovanför blygdbenet.
-känns tryggt att bb-väskan är packad med div. nödvändiga saker
-bebis väger nu ca 2.5kg och är ungefär 45cm lång
-jag känner ofta på magen, letar efter små fötter eller händer man kan pilla på. ibland försvinner de snabbt som ögat för att sedan komma tillbaka på samma ställe.
-började lite smått känna stötar mot revbenen förra veckan, eftersom jag bär så lågt så har jag inte kännt tidigare. men nu i veckan känner jag hela tiden, spec. då jag ligger på min vänstersida (bebis har sin rumpa på högersida så jag känner bara sparkar på vänstersida så det kan va obehagligt att ligga på just vänstersidan)


era kommentarer


Madelene skrev:

Gud vad den växer, är lite avundsjuk faktiskt! :) Hihi

2010-03-09 | 17:20:16
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
helen skrev:

Nu är det inte långt kvar, shit vad fort tiden går :) Tror du bebis kommer titta ut tidigare eller tror du h*n håller sig hela vägen? :)

2010-03-09 | 18:33:35
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Madelene skrev:

hehe, jag har burit högt hela tiden för jag har fått ont i revbenen för flera veckor sen! :p men då slipper jag ju springa och kissa hela tiden :)

2010-03-09 | 19:40:22
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Annika skrev:

åhhh nu är då magen stor :) snart kommer lill*n ut, och jag måste få komma och kika på tv med dig någon kväll här framöver :)

2010-03-10 | 10:02:49
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

sv; nej jag tror inte heller cm har nånting med hur stor magen är egentligen eller hur den ser ut :) jag tycker din är jättefin! :D

2010-03-10 | 12:00:19
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0