vi väntar bebis

såg ngn va nyfiken på om vi åkt in än då jag vart tyst en dag, men det har vi inte :)
idag blir det lite damma, damsuga och plocka. och detta bara för att jag vaknade vid halv elva av en halvbehaglig (har aldrig vart med om) smärta på vänstersida, bak i ryggen som molade för att sedan trappas ner och försvinna. blev så ivrig att jag satte mej upp och bara väntade på nästa, men den har inte kommit än.
attans, jag som så gärna ville att det skulle fortsätta ! men jag ska inte skriva det här igentligen, för så fort man säger ngt till ngn så blir det absolut inte som man vill :) men jag går och hoppas, för nu längtar jag efter den där smärtan igen. (och som jag sa till anton nyss, "påmin mej inte om att jag sagt så då det satt igång på riktigt med värsta hemska verkarna" ;D)

era kommentarer


PUSSY SUGAR skrev:

jag hade hemsk molande smärta i magen imorse, och jag var så glad när jag låg där och hade ont för jag hoppades så innerligt att det var dags för snutten att komma ut men icke. :(



nu får tiden flyga iväg så att våra bebisar halkar ut :D och du måste skicka sms till mig när ni åker in till förlossningen så att jag kan meddela alla :DDD haha PUSS

2010-03-25 | 12:02:34
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
helen skrev:

Ni är lite som tickande bomber nu, du, madde, jennipher, och frida. Undra vem som får först :) Haha, så kul att följa er och är nervös och förväntansfull för din skull :) Hade du allt färdigt nu och väskan packad? Kram

2010-03-25 | 16:10:21
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
Linda skrev:

Jag följer dig här på bloggen och önskar dig lycka till! =) kram/Linda

2010-03-25 | 23:34:31
bloggadress/url: http://lillalinusen.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0