första adventpyssel :)


stjärna och söt tomte på vardagsrumms bänken :)

blir inte så mkt i varje rum, men en tomte och stake sitter fint i
sovrummet :)

minigran och minibåck i mickis rum :b


stjärnan och de rosa prinsessorna i hennes rum :):)



veet, jag är lite annorlunda ;b här är iaf stjärnan, tomten och stakarna
i köket ;p jahaja, det var lite av mitt julpynt hittills, ska väl hinnas med
lite till innan sj julen :) en gran ska också plockas och kläs :)

era kommentarer


MalinKalin skrev:

Sv: Jasså jag tyckte det var läcker färg jag :P

Fint julpynt du har :)

2010-11-30 | 18:43:58
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/
Anton skrev:

En tomte och en stake sitter fint i sovrummet var de ja ;o

2010-11-30 | 21:27:30
Jenny - Mamma till Elliot skrev:

Skit snyggt!



Vart har du köpt den svarta ljus-staken?

A&H? :)

Kanon fin!!

2010-12-01 | 17:17:39
bloggadress/url: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com
Elin - Mamma till William skrev:

Åh vilken fin adventsljusstake (den med hjärtan) vart har ni köpt den? :)

2010-12-03 | 14:03:30
bloggadress/url: http://elinkratz.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0