måndaaaaag

idag är det måndag igen, fasiken vad helgerna rusar förbi och det beror väl i stort på att man jobbar alldeles för många timmar. det tar verkligen energi och jag blir sååå trött. somnar före åtta vissa kvällar så en kvällsvecka ska bli skönt trotts att kylan ställer till med halka. fick ett rejält ställ i veckan ! satt och pratade med en jobbarkompis och plötsligt drog vagn iväg sen fick bilen ett kast så jag var tvungen att stanna och eftersom det var 9 grader varmt så trodde jag att ngn axel stod på tvären eller ngt. men nejdå allt såg fint ut så jag gick ut för att känna på vägen OCH gud vad halt. jag kom knappt från pfickan, bara slirade ! usch, så passa er ni som tror som jag att det inte kan vara halt då det är 9 grader varmt och "blött" på vägen. usch och i fredags åkte vi 70 mellan bollnäs och vallsta för det var så halt, men ngn hade visst kört av ändå för det låg en lastbil i diket utanför arbrå :/

vår lilla trollunge gör så mkt nytt nu och ändrar sina rutiner som jag byter trosor. dricker inget tillägg alls, bara välling morgon och kväll sen mat mitt på dagen, gröt på em och där emellan blir det mellanmål i form av frukt/bär :) OH, stå på knä och jucka sej fram är ngt nytt som hon håller på med. lika stå som om hon skulle göra armhävningar ! hon sitter ofta på knä i sängen då vi kommer in till henne, så i veckan sänks sängbotten :)

sova på mage går bra då man är så trött för att orka bry sej, vaknar
hon blir det ett himla liv för då kan hon inte som annars vända sej
tillbaka för hon är så arg ;)


kul ;););)

era kommentarer


Frida skrev:

Ojoj! snart kryper hon:)

Vi har oxå fått sänka sängbotten nu eftersom Vildis har börjar resa upp sej på knä.



Kram kram på er!

2010-11-01 | 17:35:56
bloggadress/url: http://fridaforsblom.blogg.se/
Frida skrev:

Ja men det tycker jag absolut att vi ska göra. Hur länge till jobbar du då??

2010-11-02 | 19:14:07
bloggadress/url: http://fridaforsblom.blogg.se/
MalinKalin skrev:

Läskigt när det är så halt :O Vilka roliga bilder på Mickis då hihi :P

2010-11-03 | 19:12:59
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0